2006-12-23

Slappa

Efter tre dagar (tror jag? eller ar det mer eller mindre? borjar tappa greppet om dagarna. jag vet att det ar julafton imorgon iaf) borjar varlden dar hemma kannas lite mer avlagsen och jag ar sa pass utvilad att jag borjar vilja hitta pa saker pa dagarna. Idag blev det ocksa slappa. Jag har legat nagra timmar pa stranden och stekt mig, jag har spelat biljard ett antal timmar (de har ett litet bord utomhus under ett litet tak mitt bland alla barerna pa stranden - lycka!) och jag har spelat beach volleyboll. Nu ska jag snart ivag och ata middag med Josefine fran Stockholm som jag pratat med lite infor resan, samt Mattias som hon reser med. Det blir nog himla trevligt. Nagra killar som Sandra pratat massa med innan resan kom hit idag ocksa, sa det blir lite mer liv och rorelse nu kanske. :)

Jag har nu lagt upp bilder pa mitt PicasaAlbum, adressen borde vara http://picasaweb.google.com/anders.ivarsson/Asien sa kalla in hur Sandra ser ut, hur vi bor och hur stranden vi ar pa verkar! Skriv garna kommentarer ocksa!

Idag upptackte jag att vi har en rumskamrat hos oss. Bortsett fran de sma odlorna (< 1 dm) som bara springer bort uppfor vaggarna i badrummet nar man kommer in, sa bor dar ocksa en betydligt storre odla som var drygt 2 dm + svans. Det var en harlig upplevelse att se den komma krypa mot en nar man satt pa toan. Jag har dopt honom till Oskar! Han blev radd for mig och satte sig i hornet och lekte dod. Jag blev radd for honom och satt kvar pa toaletten och lekte dod. For ovrigt ar toan en san dar som man far spola manuellt, men det ar mer eller mindre standard har... Vi slipper sta upp iaf!

Sadarja, nu ska jag bege mig till Time for Lime och kaka middag som sagt. Hoppas alla dar hemma har det bra,jag har det iallafall toppenfint! Kul med sa manga kommenterar - fortsatt ge dem! By the way - ni som far inlaggen som mail till er: om ni svarar pa de mailen skickas de till hela listan, dvs. alla som far bloginlaggen till sin mail. Det ar helt okej det med, men alltfor privata svar (inga hittills) kanske man ska halla till personlig mail? :)

Inga kommentarer: